Nejčastěji se setkáváme s potisky triček s krátkým i dlouhým rukávem. Jedná se o reklamní tah firem, jak se zviditelnit a zároveň věnovat dar svým zaměstnancům nebo klientům. Zároveň nemůžeme opominout rozsáhlé sportovní odvětví, kde potisk reklamního oblečení a předmětů znamená velký business. Při každém hokejovém či fotbalovém zápase na tribunách vidíme fanoušky oblečené v barvách svého týmu se stylovými doplňky, šálou nebo čepicí. Bez možnosti potisku by zápasy ztratily částečně své kouzlo. Vždyť právě příprava na velká utkání s doladěním detailů je pro mnohé fanoušky velice, téměř životně důležitá.
Snad každý se setkal s firemním dress codem, kde nechyběl aspoň malý znak firmy. Profese reprezentující svoji firmu, ať už prodavače nebo obchodní zástupce, či třeba některé řidiče kamionů, vidíme ve firemním oblečení, kde tak dělají reklamu svému zaměstnavateli a zároveň působí jako součást týmu. Stejně tak si například hotely označují své osušky i ručníky. Působí tak esteticky lépe a zároveň odradí některé nenechavé zájemce odnést si suvenýr z pobytu domů.
Dalším důvodem k reklamnímu potisku může být přání maloodběratele. Některé firmy nabízejí potisk vtipnými motivy nebo si sami můžete navrhnout, co chcete na triko vytisknout. Obdarovaný se pak může dlouho těšit třeba ze své fotografie či potisku vázajícímu se k životní události.
Reklamní potisky triček se vytváří několika způsoby. Prvním je sítotisk určený hlavně pro větší zakázky, ale je možné ho realizovat ručně i pro ty menší. Druhým způsobem je transferový tisk, kde se motiv zažehluje z přenosového papíru pomocí lepidla. Třetím je digitální tisk, který se hodí na foto motivy a tiskne se speciálními inkousty, které vydrží praní do 40 °C. Posledním je výšivka, často používaná právě ve sportovní branži. Výšivka má tu výhodu, že jde použít u různých druhů materiálů.